Pembayaran Mess Bill WI boleh dilakukan secara atas talian ke akaun bank seperti berikut:

Bank: Affin Bank.

No Akaun: 105070006434.

Nama: Tabung Wisma Indah, PHN.

Mohon emailkan resit pembayaran kepada Email Rasmi WI This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. dan WhatsApp kepada Lt Muhammad Fitri bin Abdul Patah TLDM di talian 019-2424194 sebagai bukti pembayaran.

Sebarang kemusykilan boleh hubungi Lt Muhammad Fitri bin Abdul Patah TLDM (Bendahari Wisma Indah)

Klik butang di bawah untuk semak baki pembayaran.

 



Maklum Balas



 

Pusat Hidrografi Nasional bertanggungjawap untuk menerbitkan carta nautika yang berkualiti tinggi mengikut piawaian dan spesifikasi antarabangsa. Ianya merupakan satu kemestian bagi menjamin ketepatan maklumat di dalam usaha untuk mencapai kesalahan sifar serta menguasai teknologi terkini  agar perkhidmatan yang ditawarkan dan produk yang diterbitkan memenuhi keperluan pelanggan.

Maka dengan ini PHN berjanji:

  • Menyediakan perkhidmatan dan produk hidrografi yang menyeluruh untuk tujuan pertahanan, Industri maritim dalam luar Negara melalui :
  • Pengukuran Hidrografi sehingga 20,000 km persegi setahun
  • Menerbitkan 6 carta Nautika dan Carta Elektronik setahun
  • Menerbitkan Jadual Pasang Surut pada setiap tahun
  • Menggunakan sumber secara berkesan melalui pengurusan peruntukan Belanja Mengurus yang optimum. (>90%)
  • Mempertingkat keberkesanan maklumat hidrografi bagi memastikan keselamatan pelayaran dan menyokong Industri maritime Negara. (>90%)
  • Meningkatkan keupayaan hidrografi melalui Inisiatif perolehan, penyewaan dan proses senggaraan yang berterusan. (>90%)
  • Pematuhan kepada polisi dan prosedur tadbir urus yang melibatkan aspek intergriti, displin dan imej perkhidmatan dengan memastikan
  • Kes salah laku, intergriti dan pelanggaran displin tidak melebihi 2 kes setahun
  • Nisbah laporan media positif melebihi 2 : 1 berbanding laporan negative 
  • Meningkat dan memperluaskan kerjasama hidrografi melalui aktiviti dua hala dan pelbagai hala. (100%)
  • Melahirkan warga hidrografi yang berketerampilan, berpengetahuan, berkemahiran dan didorong oleh nilai-nilai teras yang berupaya menyumbang kepada kesiagaan operasi
  • Memperkasakan budaya kecemerlangan di kalangan warga PHN bagi meningkatkan pengiktirafan dalaman dan luaran, meningkatkan keberkesanan dan kecekapan organisasi melalui pendekatan kreatif dan inovasi. (>90%)

Piagam Pelanggan Pusat Hidrografi Nasional merupakan komitmen warga hidrografi terhadap keperluan penyampaian perkhidmatan dan produk kepada pelanggan melalui pendekatan yang terbuka, jelas dan telus. Ia juga merupakan satu jaminan terhadap tahap kualiti perkhidmatan dan produk yang di janjikan.

 

 

 

 

LAKSAMANA MUDA (B) DATO’ FADZILAH BIN MOHD SALLEH

PSAT DSDK PAT JSM KAT KMN BCK PJM PPS PPA MSc So (UKM) Dip PSP (UM) psc

 

Laksamana Muda (B) Dato’ Fadzilah bin Mohd Salleh dilahirkan pada 16 Sep 1958 dan merupakan anak kelahiran Alor Setar, Kedah. Mula menyertai Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) pada 16 Sep 1976 dan seterusnya ditauliahkan sebagai Leftenan Muda TLDM. Sebagai seorang pegawai eksekutif, beliau kemudiannya telah diperjawatkan di KD MUTIARA, KD PERANTAU dan DSTLDM SG NYIOR sebagai Pegawai Navigasi dan Pegawai Laksana sebelum menyertai perkhidmatan hidrografi TLDM. Kerjaya beliau didalam bidang hidrografi bermula setelah berjaya menamatkan Kursus Asas Hidrografi Kategori B di Australia pada 27 Nov 1981.

Bermula dari tarikh tersebut, Laksamana Muda (B) Dato’ Fadzilah bin Mohd Salleh telah diperjawatkan di pelbagai unit hidrografi TLDM dan turut diberi peluang untuk menjawat beberapa perjawatan penting antaranya sebagai Pegawai Memerintah KD PERANTAU, Pengarah Hidrografi dan Oseanografi , Pegawai Penyelidik di Pejabat Peguam Negara, Pegawai Staf 1 Pengurusan Bawah Air dan Asisstant Ketua Staf Operasi dan Eksesais Markas Tentera Laut. Berdasarkan pencapaian dan tahap kompetensi beliau di dalam bidang hidrografi, Laksamana Muda (B) Dato’ Fadzilah bin Mohd Salleh telah dianugerahkan sijil ‘H Charge’ yang mana merupakan gred tertinggi bagi kepakaran hidrografi oleh Panglima Tentera Laut pada 6 Nov 2001.

Laksamana Muda (B) Dato’ Fadzilah bin Mohd Salleh telah mengambil alih pucuk pimpinan Pusat Hidrografi Nasional pada 13 Jan 2017 dan seterusnya dilantik sebagai Ketua Pengarah Hidrografi Ke-6. Beliau menamatkan kerjaya dalam Tentera Laut Diraja Malaysia pada 1 Apr 2018.





 
 
 
 

Hubungi Kami


Pusat Hidrografi Nasional

Bandar Armada Putra,
Pulau Indah,
42009 Pelabuhan Klang,
Selangor, Malaysia

 

Telephone
+603-31694555

Fax
+603-31013111

Isnin - Jumaat
8:00AM - 5.00PM 


 

 

 

Paparan terbaik:
Internet Explorer 8 / Mozilla Firefox 11 / Google Chrome 18
Resolusi 1024 x 768 piksel 


Hakcipta | Dasar & Privasi | Penafian 

 

Pengunjung

Hari ini 44

Mingguan 792

Bulanan 4368

Keseluruhan 151142